Alexanders möte med Johan Blund:)

Ikväll är pappa Sebastian ute med sina kompisar på Beirut Café och vi saknar honom här hemma. Lilla plutten ville inte somna ikväll och det slutade med att jag hade honom i mitt knä i soffan och han snuttade på nappen och höll ett hårt grepp om nussefilten medan jag kliade honom på ryggen. Det var så lugnt o mysigt och han som annars har lite svårt att sitta stilla i just mammas knä njöt i fulla drag och gosade in sej i min hals....sen gjorde jag ett 3:e försök att lägga honom genom att amma honom och sen snabbt lägga ner mumsbiten i sin säng och sen gick det bra. Han var trött och det var ca 2 timmar senare än han brukar lägga sej...Sen fick jag lite egentid och nu ska jag snart sova...har dock lite svårt att somna utan Sebbe. Och så är jag lite mörkrädd också...grrr

Kommentarer
Postat av: camilla

en till här som e lite mörkrädd...tur att det inte e ofta men är själv,
hoppas allt är bra me er, prinsessan vår har feber igen sen igår:( inte alls kul.
hoppas hon kryar på sig snart så vi kan ses, är ju så länge sen!
Kram Kram Camilla

2007-11-24 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0