BUGABOO CAMELEON

Nu har jag en Bugaboo Cameleon som jag har köpt. Så mycket bättre och stabilare än Frog. Färgen är i grå bas och sandfärgad topklädsel. NICE!!!!

Min darling Sebbe tycker bara jag e häftig som håller på med mina vagnar, men han är lite missnöjd med skötväskan jag köpte från Gaia&Ko. Den e rosa och han är inte så förtjust och vill att jag ska sälja den och köpa en annan. Vi får se hur det blir. Just nu har jag denna lilla pärla så får vi se. Imon ska jag ut med min lille Alexander och njuta av Cammen och glida fram med 2 av mina  3 favvisar här på jorden:)

Slänger in två bilder på vrålåket:)

image10

image11

Kommentarer
Postat av: Anna

va? Har du köpte en ny vagn?
Du är rolig du.
PUSS på dig min vän. vi får höras snart

2007-11-28 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0