BUGABOO!!!!!!

Tänkte bara skriva ett par rader innan jag ska träffa John Blund. Jag e så glad för jag ska köpa en Bugaboo som jag tycker e helt gudomlig!!! Ska bli superkul! Har kollat lite på tv ikväll o Prison Break stod högst på listan ikväll. Kollade även på CSI. Har varit inne i stan och druckit latte idag MUMMA:) Vad vore livet utan latte??

Min lille plutt visade ganska tydligt idag att han e lite blyg för dom han inte träffar så ofta, min lille prins...Antar att han är mer medveten om personer och gör skillnad på de han inte känner igen så bra. Men sen gick det bra och allt var frid o fröjd. Nu sussar han gott i sin säng. Han somnade på 2 sek ikväll kl 20 och nu hoppas hans mamma o pappa att han sover till ca 06 iallafall som han brukar. Imorgon ska vi titta på Buggan som jag har sett. Och jag ska lägga ut bilder på Blocket på vår Emmaljunga City Cross. Busy mom:))) Jooo glömde du skriva att jag klippte lugg på prinsen härom dagen. Hans pappa tyckte att han spg ut som en tjej, men jag älskar det!! Hur många 6-månaders måste klippas? Han har ovanligt mycket hår på sitt söta lilla huvud och det e standard att alla tittar. Självklart medans mamma ler stolt:) Bild kommer på det sen..

Well well nu ska jag sussa. Natti natti från en Alexanders mamma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst, en bugaboo är fin... men jag älskar min urban jungle syskonvagn... :-)
Godnatt.

2007-11-05 @ 23:54:42
URL: http://MinMamma.blogg.se
Postat av: ANNA

den är jättefin. Alex kommer åka som en prins i den :-)

2007-11-06 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0