Jobba jobba jobba

WWWIIIHHHHIIII nu har man jobbat ikväll kl: 14-21. Det gick bra och det var kul att träffa lite gamla arbetskompisar. Hemma var Alexander och pappa och det gick såklart jättebra. Dom hade grabbkväll och då är ju ändå bara mamma i vägen:) men visst kändes det konstigt att inte vara med o stoppa om min lille kille denna natten heller (igår var vi på 30-årskalas). Jag har lite ont i brösten nu för jag har inte ammat Alexander sen kl 13 idag på dan OUTCH!!! Men jag överlever. Tycker det e bra att far o son får lite qualitytime också utan att mamma e med hela tiden. Direkt när jag kom hem så gick jag in till plutten o snoooosade honom i nacken *MUMMA* säger jag bara!!!

Har nästan lite lust att bära över honom i vår säng o låta honom sova hos oss, men det ska jag inte. Han sover bäst i sin egen säng och ska jag vara ärlig så sover jag också bättre då. Så han får komma över till vår säng som vanligt imon på morgonen vid 06-tiden när han är hungrig o vill ha tutte. Då bär jag inte tillbaka honom efteråt utan vi ligger och drar oss/sover till ca 09.00. Då går vi upp o äter "GÖT" och sjunger vår "göt"-sång medans gröten svalnar o pratar och bara ÄR. Morgonstund har guld i mun stämmer verkligen i vår familj!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

myspys :-)

2007-11-05 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0