Cecilia Hultin, detta är till dej min kära vän..

Jag som dummar mej med ögonen

Sådär ja, nu var det bättre:) 2008-07



För ett antal år sen så fick jag för mej att jag skulle plugga franska på Universitetet här i Stockholm. Jag skulle på uppropet och satt o väntade. Jag såg en söt tjej som satt utanför klassrummet med svart hår med lugg o glasögon i korridoren och frågade henne om hon visste vart toaletten låg. Vi började prata och när jag fick reda på att hon rökte så blev jag jätteglad haha. Till råga på allt så rökte vi Blend Menthol. På den vägen är det och nu flera år senare så kan jag helt ärligt säga att hon är en av mina allra allra allra närmaste och finaste vänner. Hon e dock duktigare än mej på att sluta röka måste jag säga..

Hon bor med sin jättetrevliga kille Tomas i en lägenhhet i Sthlm. Vi har sett till att ha kontakt med varandra även att det ibland har gått jättelång tid mellan gångerna vi sågs. Men det är som med bra vänner, man tar bara vid där man slutade...Cecilia, du har alltid funnits där för mej och du ska veta att jag ALLTID finns här för dej också. Glöm aldrig det!

Jag är så stolt över dej som åkte iväg till Tanzania. Du e så jävla cool och bara sticker iväg sådär. Kan inte tänka mej nån som passar bättre för det du gjorde där nere än NÅN annan. Du har ett hjärta av guld och delar med dej av din entusiasm och glädje till alla runt omkring dej.

Nu när du har varit dåligt så har det gjort så ont i mej. Men jag e glad att du e på bättringsvägen och snart kan vi ses och träffas igen. Våra killar kommer ju så bra överens också. Och så den lille mannen förstås..

Glömmer aldrig när du kom hem till oss när du skulle se Alexander för första gången och de jättefina presenterna du hade med dej till Alexander. Kommer ALDRIG att göra mej av med den blå pedagogfilten. Den är DU.

Jag vill sist men inte minst tacka dej för att du finns i mitt liv och jag är så glad att min lille son har dej o Tomas i sitt liv också...JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN! Kram från Linda (Mommy Mommy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0