Oj va jag e dålig på att blogga, skärpning Linda!

Nu ska jag ta mej i kragen blogga som en galning igen. Jag har verkligen haft häcken full nu i sommar. Vi var ju i USA i juni och sen var vi hemma en vecka och sen drog vi ner till underbara Öland och Kalmar där vi har våra familjer och där vi vuxit upp. Vi har träffat massa släkt o vänner och haft det riktigt mys!!! Alexander sporinger runt som en galning överlatt och man får passa passa passa och åter passa för han är aldrig still en sekund alltså. men oj va han har utvecklats på den här tiden! Idag så fick han ett hopskrynklat papper o så gick han till sopphinken och öppnade dörren och slänge pappret och stängde och sen gick han vidare..SÅ DUKTIG!!! Nu ska jag hela tiden slänga allt möjligt. Roligast är att gömma mammas och pappas mobiltelefoner så man aldrig hittar dem. Och som småbarnsföräldrar har vi alltid telefonerna på ljudlöst:). Har varit på en av mina bästa vänners bröllop. Oj säger jag bara. Vilken dag!! Helt underbart! Alexander sov hos mormor o Kjell den natten så dagen efter låg vi i sängen och bara försökte nyktra till. Vi har haft möjligheten att lösa det så att vi har varit hemma tillsammans hela sommaren jag o sebbe. Helt gudomligt och kärleken spirar som aldrig förr efter över 11 år ihop. Min älskade Sebbe. Du är min själsfrände!

Här kommer lite semesterbilder från semestern..mer kommer snart (lovar!!)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0