Bye bye forever Marlboro Lights

Imon har jag hållt uppe med ciggen i 1 vecka. Jag e mäkta stolt som fixat det utan nåt hjälpmedel. Men dte e svååååååårt. jag skulle kunna göra vad som helst för att ta en cigarett. MUMS! Men det ska jag inte. Ävem om jag hade haft cigg hemma så skulle jag aldrig ta av dem iallafall. Så pass mycket kontroll har jag (tror jag)...


Jag känner skillnad i plånboken också. Ett paket Marlboro Ligt kostar 49 spänn. Jag köpte ett paket om dan typ..usch va hemskt egentligen...hur ser mina lungor ut????? Men det kan jag inte tänka på nu, tjäran försvinner sen..jag har jku slutat och jag kan inte förebrå mej själv längre...men dte e tuff¨t på natten när jag jobar då man innan gick ut o tog en cigg när man började känna sej trött. Vilket nöje...på väg till t-banan var också mums..


Men nu e man en rökfri mamma och det slår ju allt! Wow va jag e bra!!!

Jag har pratat med min goda vän Emilia (Leila) som tyvärr lämnade Stockholm för att plugga i Malmö. Men vi pratar jätteofta och hon är nog den mest spontana människa jag mött. PUSS LEILA, din goa bakelse!!!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Leila Li

det var mycket mums, mums och mums i det här inlägget=) det gör dig så förb. extra duktig! jag är stolt över dig! Dessutom är rökandet nu även en klassfråga har jag lärt mig.. så välkommen till överklassen! =)

2008-12-09 @ 12:42:10
Postat av: Jessica

Hej Linda det är verkligen duktigt av dig!!!

Du kommer klara dig galant. Tänk om jag kunde vara lika duktig med mitt godis hehe, det är ju så gott!!

ha det gott vännen Kram

2008-12-09 @ 17:23:44
URL: http://jsundin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumman, ville bara säga att jag HEJAR på dig! Du e grym som slutar rätt av, så gjorde jag med o nu e det snart 2 år sen!

Kämpa på nu, du fixar det, det svåraste e ju helt klart den psykiska vanan tex i jobb sammanhang, på raster o på väg dit eller hem osv..

Men snart kommer det o lätta jag lovar!

Ha det gott nu, tänker på dig, kram Emma i gbg

2008-12-09 @ 20:01:45
Postat av: svar till Emma i göteborg

Hej gumman, oh va kul att höra fr dej. Hopppas ni ha det bra!!!! Tänker på dej ofta ska du veta. Va tiden går fort. Lillan är ju stora tjejen nu:)



PUSS PÅ DA

2008-12-09 @ 22:05:14
Postat av: ☆ Nina ☆

Hej!



Jag såg dina meddelanden i bloggen, visst kan jag göra din layout. Det är rätt många i kö, men jag kan tänka mig att släppa dig före om du känner för att betala en slant.

Det jag behöver av dig är två favoritfärger och eventuellt andra önskemål? Vill du ha foton som angelica så vill jag gärna få ett par mailad till mig på [email protected]



Kram

2008-12-10 @ 08:16:52
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: ☆ Nina ☆

Det var ju jag som svarade i inlägget ovan (snöstjärna). Jag tar 100:- om du vill "gå före" i kön. Annars är det en hel hög med folk före.

2008-12-10 @ 10:06:20
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: ☆ Nina ☆

Den har precis blivit upptagen. Alla dessa tre är slut nu. Jag kan ta betalt senare, det är ingen panik. Du har prioritet av din blogg eftersom du betalar =) Två favorit färger? Annat du gillar?

2008-12-10 @ 14:30:18
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: svar till Nina

hej Nina, jag skrev lite önskemål i din blogg i eftermiddags. Rosa o brunt o lite mönster som Angelica har och så lite bilder längst upp. Gäran lite text med handstil, som du har när du skriver Kram Nina. jag tar med datorn till jobbet, så jag finns på msn om du addar mej där. Min adress är lindha[email protected]

Där kan jag även ge dej användaruppgifterna till min blogg. Kram Linda

2008-12-10 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0