GOD JUL OCH TACK FÖR ALLA JULKORT!!!!!

Ja nu är skinkan färdig i ugnen, alla paket inslagna och julstädat o fint! Jättemysigt!! jag har jobbat inatt och det var en jävla natt måste jag säga. Det var lugnt på jobbet men "min" avdelning verkar haft tävling om larmknappen. Jag e helt slut. har inte sovit idag utan jag o sebbe lämnade Nutti åp dagis för han har inte varit där på x antal dagar och han ville verkligen dit. Så fort jag nämnde dagis så skulle skorna på. Vi lämnade julklappar till fröknarna. Ett brunt ljus som såg ut som en muffins i en muffinsform i celofanpapper. Supersöta. Köpte till varsin presentpåse som jag la det i och dom blev sååå glada, Nutti gav själv över sitt paket till favvofröken Pia som blev jätteglad och hon kan verklugen inte få nog av Nutti nu när hon visste att det skulle dröja tills de sågs igen...mamma Linda fick också en stor kram av henne. Hon är så himla underbar!!!!!

Sen efter dagis begav mamma o pappa sej in till ett fullproppat stockholm city. Vi handlade lite leksaker på BR och sne gick Sebbe hem o hämtade Nutti på dagis. jag var kvar o fixade det sista och så handlade jag lite andra roliga saker som en tvål på The Body Shop och två fina skålar. Det blev även en vända till Polarn O Pyret där jag hittade en ursöt kofta som Nutti ska ha imon på självaste kulafton:) Sebbe o jag åt japanskt i stan. Mysigt. Sen klädde vi granen när jag kom hem.

har även fixat lite julgodis, Rocky Road. Blev så läckert. Nu e köttbullarna rullade, jansson klar, skickan färdigl Dert andra lagar vi till imon. Nu ska jag sova. Nutti vaknar tidigt och på julafton ska kan inte sova bort dagen...

Vill önska alla mina fina vänner en riktigt GOD JUL!!!!
PUSS Linda

Kommentarer
Postat av: Bob vde

GoD JuL LindA. Astråkigt att vi inte kunde ses idag i stan, men det dröjjer förhoppningsvis inte länge tills vi ses nästa gång. Ha nu en riktigt fantastisk jul. Gud välsigne er

Kram /bob

2008-12-24 @ 00:32:02
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: Emilia

Hej finaste! Hoppas julen vart riktigt bäst! Sitter fortf. hos mamma och Mike och jag har åkt spark o så, det är massa snö här!

Längtar till nästa fika.. PUSS

2008-12-27 @ 15:11:26
Postat av: camilla& Alvina

HEJ & God fortsättnig på er!!

Hoppas att allt är jätte bra me er och att jul varit jätte bra,

Vi mår bara bra,tomten kom me massa paket mer än va vi önska oss.

Vore så kul om vi kan ses snart om!!!

KRAMIS Camilla

2008-12-27 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0