har slutat röka

Japp ni läste, rätt! Nu jäklar ska det slutas röka. E så trött på all stress när man ska röka och alla pnegar man lägger ut på cigg som bokstavligt talat bara går upp i rök. För Alexanders skull och för min egen. Jag vill se honom växa upp.

Men oj va svårt det är...jag har såna hemska abstinensbesvär. Igår fick jag lägga mej kl 20 när jag nattade Alexander. Mådde så illa och svettades jättemycket. jag skulle kunna döda för en cigarett känns det som. Jag har inga gums eller plåster så jag e jäkla duktig så bara la av *stolt*

Jag diskuterar aldrig rökning med nån som aldrig varit fast i beroendet, så ickerökare undanebedes vänligt men bestämt att droppa era kommentarer om hur farligt rökning är osv...ONLY POSITIVE FEEDBACK PLEASE:)

Har scrappat lite idag i boken till Alexander på förmiddagen efter att jag lämnat på dagis. Ska sova en stund innan jag hämtar honom men måste vänta på att tvätten ska torka. Jag jobbar inatt o hela helgen...seeeeegt!!! Mne vad ska man göra? Det e nice när lönen kommer in på kontot. Men just fredagar gillar jag inte att åka till jobbet. Då alla andra är lediga o myser hemma, då ska jag lämna min famlj o sätta mej på t-banan och jobba hela natten. Nu ska jag kolla tvätten. Ha det så bra alla, puss Linda

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker du är jätteduktig! Kämpa på, håller tummarna för dig! :)

2008-12-05 @ 12:58:48
URL: http://getyoursexyon.blogg.se/
Postat av: svar till jonna

Tack Jonna, det kan behövas. Shit va jag e röksugen men det ska gå!!!! HIHI, kram på dej

2008-12-05 @ 19:11:46
Postat av: Willes mamma

Hej Gumman!!! Vilken bra beslut du tagit, den bästa julklappen du kan ge till dig själv och din familj!!! Är så stolt över dig.

kramkram

2008-12-05 @ 19:15:49
Postat av: svar till Willes mamma

Hej Hanna, ja dte e ett bra beslut, men det e svårt o jag mår ganska dåligt men det ska nog gå. Jag tar en dag i taget, kram,



SAKNAR DEJ

2008-12-06 @ 20:07:25
Postat av: Catharina

Hej syrran! Tycker att det är ett jättebra beslut =) Man har bara en kropp. Håller tummarna!! Kram från mig =)

2008-12-08 @ 09:32:13
Postat av: Lei

Hi, my little sweetie peach-pie. tycker du e så duktig!



Kram fr Leila Bakar.

2008-12-08 @ 10:35:11
Postat av: johanna

Hur går det vännen? Klättrar du på väggarna än=)

Du klarar detta det vet jag.

Hoppas allt är bra med dig

Kram

2008-12-08 @ 20:11:54
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: svar till alla

söta ni e som stöttar mej!!!! PUSS

2008-12-08 @ 21:16:00
Postat av: cecilia

Du är fantastisk, jag är så impad och stolt!Stor stor kram din Cecilia (ses tisdag)

2008-12-14 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0