Lilla familjen firar 1 advent

Jag har varit dålig på att lägga in bilder på sista tiden men nu försöker jag att fixa det. När det var första advent i söndags så gick jag o nutti till affären o köpte glögg, pepparkaksdeg, madel o russin och en helt drös med pepparkaksformar. Sen gick vi hem o tände ljus och väntade på att pappa skulle komma hem från jobbet. Han jobbade den helgen för att han skulle kunna vara ledig luciahelgen då vi åker till Linköping. När pappa kom hem så bakade hela lilla familjen pepparkakor och det var nog nåt av det mysigaste jag varit med om. WOW vilken lycka!! Nutti smakade lite deg men tyckte nog att det var lite väl starkt. Men han gjorde en pepparkaksbulle:)))) Han gillade att stöka runt mjölet över hela köket. Sen när alla pepparkakorna var gräddade så gick vi ut i vardagsrummet och åt dom och drack glögg med glöggtillbehör..så gosigt!!! Här slänger jag in adventsbilder:


Pappa o Nutti kavlar


Mamma kan också

Nuttis pepparkaksbulle


Samarbete mellan far o son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0