Lucia på dagis

Oh va mysigt det var när det var Luciatåg på dagis! Kan säga att mamma hade tårar i ögonen. Alla föräldrar satt på golvet i rummet när de små sötnosarna kom in. Vår lille darling var tomte och han var den sötaste tomten på hela jorden. Kan säga att fröknarna varit duktiga som fått på Nutti tomteluvan för det har jag aldrig lyckats med...När de yngsta barnen såg sina föräldrar började de gråta som attans och sprang till sina föräldrar. Inklusive vår lille prins. Oj va ledsna de var...Men allt blev bra när de fick komma till mamma...kan inte vara lätt att se alla människor sitta där på golvet och man själv inte fattar vad som händer. Klart man blir ledsen...efter tåget blev det Luciafika och sen gick vi hem o myste jag o nutti.











Kommentarer
Postat av: Bob vde

Vad söt han är, din lilla tomte. Har hört av min fina källa att du har barnvagns-nojja =)

2008-12-18 @ 15:58:31
URL: http://boberi.wordpress.com
Postat av: svar till Bob

ja du har en säker källa, hihi jag e galen i barnvagnar!!

2008-12-18 @ 20:27:12
Postat av: Titti

Hej

Hittade hit via Snöstjärnas blogg.Söt son ni har :-)

God jul

Mvh Titti

2008-12-18 @ 20:43:46
URL: http://tittisfyramirakel.blogspot.com
Postat av: cecilia

Min Linda!

Tack för en mysig lunch med dig idag, tiden går ju bara alldeles för fort.

Men asså, Alexander som tomte... jag saknar ord... världens finsate, saknar honom! Hoppas att vi kan ses snart igen, alihopa.



STOR KRAM Cecilia

2008-12-19 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0