Pepparkaksmysigt

Idag efter dagis handlade vi hem pepparkaksdeg som vi bakade när vi kom hem. Medans Nutti drack välling i soffan så tände jag ljus (daglig rutin hemma hos oss) och sen satte vi igång. Alexander åt deg och sen blev han lite otålig för han ville lägga in formarna i ugnen och när jag öppnade ugnsluckan så slänger han in hela degenbiten längst in i ugnen och under gallret....han slängde den från sin barnstol som var ca 1,5 meter fr ugnen??!! Ska han bli basketspelare mån tro??

Hur som helst så fick vi till 3 plåtar med pepparkakor. Mumsigt och nu doftar det juligt i hela lägenheten..

Snart är det Leila bakar på tv4+. Det är min bakguru. Jag älskar henne. Hela hon ser ut som ett bakverk och jag skulle gärna äta upp hela henne. Hon e helt klart bäst!! Hennes Rocky Road har jag gjort massor av ggr och det ska jag göra denna julen/nyåret också....det ser riktigt läckert ut när man lägger upp det på ett tårtfat..

Nu ska jag ta en dusch och sen är dte soffan som gäller

IMON KOMMER MORFAR PEDER HIT OCH DET SKA BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!!

kRAM FRÅN OSS

Kommentarer
Postat av: Leila

Skrev på förra inlägget=)

Löve!

2008-12-19 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0