Grattis Clara och Ralf till er dotter Elvira!

Igår fick min vän Clara och hennes Ralf en liten dotter med planerat kejsarsnitt mitt på dagen. En liten Elvira. Hon är såååå söt! Fick en bild på mobilen av Clara igår och hon e helt underbar! Ingen har väntat mer på detta mirakel än Clara. Du kommer bli världens finaste mamma, en rock-mom:) Att få barn är meningen med livet, vad gjorde man med livet innan man fick barn? Innan Alexander föddes så undrar jag vad man hade att se fram emot?? Alexander är det bästa vi har och vårt livs mästerverk! Jag vill än en gång gratulera de nyblivna föräldrarna och även säga Välkommen till världen Elvira!!! Lycka till i livet som en ny liten familj!

Kram Linda med Familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0