mitt schema!

För att alla ska veta hur jag jobbar natt så bloggar jag mitt schema här. Jag har mobilen påslagen när jag sover på dagarna ifall dagis skulle ringa. Inte så lätt för alla att veta när jag ligger o sover (ringer nån och jag ligger o sover så minns jag aldrig när jag vaknar att jag har pratat med nån så ta inte illa upp om jag inte ringer upp sen haha) så jag skriver upp det här..

Jobbar MÅNDAG NATT -TISDAG NATT
Jobbar FREDAG NATT-LÖRDAG NATT-SÖNDAG NATT
Jobbar ONSDAG NATT-TORSDAGNATT

LÅNGLEDIG I 10 NÄTTER!

Nu har jag inte skrivit datum men om ni går tillbaka till detta inlägget så kan ni ju räkna själva. Idag är det ons 22 okt och jag har just gått av idag¨på morgonen efter att ha jobbat tisdag natt...så bara räkna vidare.

Vänner, ni e bäst! PUSS





Kommentarer
Postat av: Sanna

Linda kan du inte ringa mig. Jag har försökt få tag på dig så länge! Vårt långsnack har ju inte blivit av än! =) Förstår att det varit massor för dig men saknaden e så stor! Kram/ svägerskan

2008-10-23 @ 10:56:53
Postat av: Leila

sluta jobba börja trolla

2008-10-23 @ 20:16:16
Postat av: Svar

haha ni e goa ni:) Puss

2008-10-25 @ 03:32:56
Postat av: camilla

Halloj!

Tycker det är på tiden för våran date nu, ska vi ses ngt iveckan??

jag&dotran är hemma tills på fredag,en lunch och en promenix vore väl mysigt??



Krmais

2008-10-27 @ 21:23:01
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0