Nu blir ni galna på mej

Jag har lagt ut min vagn Urban Jungle Fifties Limited Edition på Blocket till utförsäljning. Nu ska jag ha en Bugaboo Cameleon igen. Jag har haft en bugga innan (läs tidigare i bloggen fr 2007) och var otrogen med en UJ, vilket jag ångrar djuuuuupt. Men nu jävlar ska jag ha en Bugaboo igen. Jag fattar inte hur jag skunde byta bort min Buagboo Cameleon Denim (jeanstyg)...Dumma mej! Men nu ska jag rätta till mitt misstag..La ut den för 6000:-först och nu har jag sänkt till ynka 4500. E man desperat eller? Men men vill man ha nåt så vill man hihi

Nu e det bedtime för mej, sover dåligt på natten då jag har sån hosta. Nutti och jag hostar ikapp, det e bara det att han spyr så tvättkorgen är full för jämnan med handdukar o lakan. Har dock tvättat idag så nu e det väl ok tills imon. Han e inte magsjuk utan han hostar så han spyr stackaren.

Nutti har världens bästa dagisfråken som heter Pia. han hänger alltid med henne  som en liten svans. Har stenkoll på vart hon är hela tiden och när hon skulle hämta frukt när de var ute på gården så började han gråta...en dag när hon slutade tidigt så brast det för honom totalt...hihi va gulligt att han e så fäst vid henne. Hon är en pärla. Men Nutti är en förrädare som ger Pia pussar så fort hon ber om det. Ber mamma om en puss så skakas det hej vilt på huvudet..busunge!!!

Nighty nighty

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja nu blir jag galen på dig=) Kan inte begripa din vagnhysteri=) Det måste vara ngt storstadssyndrom=)

KRamis vännen

2008-10-14 @ 08:31:04
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Svar

HIHI ja det e nog nåt med storstan...:) Puss

2008-10-14 @ 14:11:03
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Leila

Naj, det e så i Malmö också. Man vill ha och ha. Men jisses vad du gick ner i pris! Var det verkligen nödvändigt. Såg pretty woman i söndags... gud vad bra den är. töntigt bra.

saknar dig så mkt! Nästa gång fikar vi själva utan bögar och män (för bögar e inte män!). Love you.

2008-10-14 @ 17:59:10
Postat av: Maria

Liiiiindaaaaa!!!!! =)

2008-10-14 @ 20:52:30
URL: http://lyckligagatan.bloggagratis.se
Postat av: Catharina

Men Linda! Du är ju helt otrolig ;)) Den som var så fiiiin! Hoppas allt är bra med er. Kram

2008-10-17 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0