Shoppat kängor och stövlar till nutti

Har just kommit hem fr en liten shoppingrunda helt ensam. Oh va skönt att få titta runt i lugn o ro själv utan nån som står o stampar och som bara vill komma därifrån. Ingen som e ledsen o gnällig i vagnen och inte vill sitta still eller nån kompis som vill gå till nån annan affär medans man står där o vill välja och titta länge. Köpte ett par fodrade röd/svarta gummistövlar som är varmare än vanliga gummistövlar och sen köpte jag ett par allväderskängor som han kan ha när dte e lite kyligare ute och inte regnar.. Kanske är önödigt (och dyrt) att köpa två par såna skor men Nutti e värd det:) Se när det blir riktigt kallt ute så ska han få ett par KAVAT-kängor som jag tittat på...jag strosade runt och tog gooood tid på mej. Jättenice! Shoppa ska man nog göra ensam känns det som. Fast visst är dte kul att gå på stan med en vän men ändå lika skönt att gå själv. Ta en latte nånstans, kanske läsa ett glassigt magasin och bara va´.

Snart är det Desperate Housewifes och vi ska mysa lite med tända ljus. Här hemma brinner ljusen så fort vi e hemma. JAG ÄLSKAR LEVANDE LJUS!!!! Det e det bästa med hösten o vintern. Att man får bona in sej hemma med sin lilla familj.
 
Tack o hej från mej

Kommentarer
Postat av: Leila

Håller med dig till hundra med det där om ljus och shopping.

Satt o kikade massor i LaRedote-katalogen i helgen, gör det du med.. fanns faktiskt mycket fint.



Kolla in mitt senaste inlägg också.

PUSS

2008-10-29 @ 11:42:03
Postat av: camilla

Shopping det mår man bara bra :-)

Kramis

2008-10-29 @ 19:38:44
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0