Snart kommer det lite fler bilder


Har varit dålig på att lägga ut bilder på sista tiden men jag ska skärpa mej! Har fått klagomål av vänner som tycker jag ska uppdatera med massa bilder hihi. Har massa bilder i kameran men har inte lagt in dom på datorn än. I WILL!


Inatt e jag ledig och även imon natt. Jätteskönt då jag jobbat två nätter så man e lite seg. Har min helvetesvecka nu:( Men snart e jag långledig igen. Vi har ätit spaghetti och köttfärssås ikväll och ätit lite exotic snacks. Det som är så härligt med hösten är ju att man kan tända massa ljus och bara sitta och mysa i soffan med en latte. Köpte massa ljus förra veckan så nu brinner det för fullt..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0