Äntligen Fredag:)

Och så har det nu äntligen blivit fredag. Jag har varit långledig sen förra fredagen så det e inte så att jag jobbat ihjäl mej denna veckan men det känns ändå skönt att få vara tillsammans med båda sina pojkar. Då e det riktig helg:) Sebbe e dock ute o dricker öl och firar nån på jobbet som ska sluta där, så vem vet när han behagar att dimpa ner i sängen hos oss?? Alexander har haft utbrott ikväll och det var skitjobigt!!! Sov bara 30 min på dagis så jag hade att göra med en liten kille som var helt slut och när vi skulle natta så kunde han inte sova. Han var grinig och ledsen och jag var sååå hungrig för jag har inte kunnat äta sen kl 12 idag på dan. Han e väldigt mammig och vill vara nära heeeeela tiden. Ringde till sebbe under kaoset och var gråtfärdig och undrade surt när han skulle komma hem. Han sa: men klockan är ju bara 19.30...jaja sa jag, jag orkar inte tjafsa..så la jag på i örat på honom. Jag var helt slut! Sen testade vi att somnaigen och då ick det bättre-. Smsa:de Sebbe att han inte skulle stressa hem och att han skulle ha det så kul. JAG VILL JU INTE VARA EN FLICKAN/MAMMA SOM RINGER NÄR KILLEN E UTE O LÅTA SUR O TVÄR...Han sa att han ska ta Alexander imon på morgonen så jag fick sova och även på söndag. Man tackar och bugar:)))) Vi ska ev in till stan o kolla på en tröja till min stora prins imon. En Lyle`n Scott (stavas????). kanske tar vi en latte nånstans också. Jag älskar att fika!!! Det bästa jag vet!!!

Idag när nutti var på dagis så passade jag o min nya vän Helena på att shoppa lite i stan. Var trevligt. Helena skolade in sin son Noah på dagis samtidigt som vi hade inskolning o vi har jättetrevligt ihop. Vi shoppade och åt lunch.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa lite. E så jäkla trött. Ringde sebbes mamma gudrun idag och vi pratade. Behövde kräka av mej lite och hon är alltid så förstående..TACK GUDRUN FÖR ATT DU E MIN SVÄRMOR!

ha en trevlig helg, stor kram fr Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0