Fortfarande en lattemamma..




OHHHHH jag vill bara skrika ut min frustration. Vår lattemaskin hemma funkar fortf inte och jag får panik!!! Jag som drack ca 3 latte om dagen. Riktigt krämiga och goda latte...måste fixa den snart. Blir ju dyrt om man ska köpa latte varje dag ute. Seven Eleven har jättemumsiga latte faktiskt, så det har blivit ett poppisställe för mej, men ändå..JAG VILL KUNNA GÖRA EGEN LATTE HEMMA I ESPRESSOMASKINEN!!!  Hmmm vilka ytliga problem man har egentligen. Ska avsluta detta inlägget innan jag får skäll av nån..

Ciao

Kommentarer
Postat av: camilla

om du kommer över en dag så ska jag bjuda dig på en late;)

2008-09-18 @ 19:59:43
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se/
Postat av: Din Leila

tänk på barnen i afrika

tänk på barnen i afrika

tänk på barnen i afrika

tänk på barnen i afrika

tänk på barnen i afrika

2008-09-18 @ 21:16:14
Postat av: linda

Camilla: Ja det vore såå mysigt att få dricka latte hos dej. Mumma!!



Min Leila: iiiii, ja jag vet. Jag är så jävla ytlig, hihi

2008-09-19 @ 02:57:33
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0