Middag på La Casa med Cecilia

I söndags (igår) var jag ute o åt middag på La Casa med min söta underbara Cecilia. Först var vi o gick med Alexander i Vinterviken o njöt av en härlig höstdag i solen. Sen åkte vi hem o lämnade nutti hos pappa och sen drog jag o Cecilia till Hornstull och åt mat på en härlig restaurang som heter La Casa som ligger i Hornstull på härliga söder. JAG ÄLSKAR SÖDER!!!!! Det var såååå mysigt. Vi har alltid så kul hon o jag. Ska träffa henne nästa vecka också. Det e så kul för hennes kille Thomas o min Sebbe kommer jättebra överens också. Dom älskar till expempel båda fotboll. Cecilia o Thomas, ni e redan två självklara barnvakter:) HIHI

God pasta:


Kommentarer
Postat av: Leila

känner mig nästan lite avundsjuk här.. du skriver aldrig om hur roligt vi har det!

vi har det väl roligt? visst har vi! skitkul.

2008-09-29 @ 17:46:15
Postat av: Linda

Leila darling, kolla nästa inlägg, puss

2008-09-30 @ 03:39:45
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0