Nostalgi-fas mamma går igenom...

Ja jag känner att jag ofta tänker tillbaka på när Alexander var mindre..och det märks också här inne på bloggen..jag antar att jag tycker att tiden springer iväg och man inte hinner med ibland. Det är såklart superkul nu när Alexander utvecklas och så, men vart tog min lille baby vägen???? Fast alla åldrar har sin tjusning och inget som slår när han springer in i famnen och karamar hårt om halsen på en..det e så man bara döööör

Fick hämta Alexander från dagis idag för han hade spytt 2 ggr. Fast han kan göra det är han e arg och upprörd över nåt. Det e hans "grej" att spy då typ. Ska tala med bvc imon om det då vi ska på 1,5-årskontroll. Han har gjort så här sen han var jätteliten..Så imon ska han vara hemma fr dagis för det blir så stressigt om han ska vara på bvc kl 11, så imon blir det till att hänga med mamma:)

Hittade en bild på Alexander på nätet sen hans dop då de frågade om dem fick använda nutti i tidningen som stor bild på dopet för det var visst inte så många dop där..kan inte motstå att lägga in bilden på min blogg så ni kära läsare kan se..rund o go liten dockpojke 5.5 månad gammal..

Dop i Södra Möckleby kyrka

 
Alexander Eric Edward Franzén döptes den 30 september i Södra Möckleby kyrka. Föräldrar är Linda Eriksson och Sebastian Franzén. Faddrar är Hanna Franzén och Gustav Eriksson. Doppräst var km Anna Lundin Leander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0