Ramlade ur sängen, NEJ!!!

Oh igår kväll hade vi en myskväll jag o mannen när han kom fr jobbet. Nutti somnade tidigt igår och jag har värsta jobbet att få honom att hålla sej vaken till 19. Han e så trött efter dagis. Även att han var en kortis där igår..

På natten vaknar jag av att Sebbe skriker på mej och att han flyger upp ur sängen. Då ser jag att lille hjärtat har ramlat ner fr våran säng och ligger på golvet. Sebbe måste ha reagerat blixtsnabbt för nutti hann inte ens att börja gråta. Vi tog upp honom igen o tröstade honom. Men han kunde inte lugna ner sej. Blundade ca 30 min sen skrek han blundade en liiiten stund och sen skrek han osv i ca 1 timme. Jag gick upp o fixade välling och gav honom för jag tänkte att han kanske var hungrig. Och dte var han. Han drack ur hela flaskan och sen sov vi till 08.00 då väckarklockan ringde. Fattar inte hur han kan ha ramlat ur sängen då vi har dubbelsängen intill väggen och sen låg Sebbe o jag låg ytterst...Han hade ramlat ner på min sida nere vid fötterna så antagligen så hade han rullat o vridit sej längst ner så ingen av oss märkte nåt. Alexander är väldigt vild i sängen och vi får sätta upp höga murar med täcken o kuddar för att han ska hålla sej i sängen. Nu kanske många av er tycker att han ska sova i sin egen säng men han e jätteorolig för att ligga i sin säng efter att vi kom hem fr USA i somras. Och så vill vi ju ha honom hos oss. Har testat att bära över honom till hans säng efter att han somnat men då vaknar han hela tiden o är helt otröstligt. Men vi kan natta honom i vår säng o sen ligger han där själv utan problem tills vi somnar senare på kvällen..Vi e inte oroliga, vilken 15-åring har sovit mellan mamma o pappa?? :) Bye bye

Kommentarer
Postat av: Leila

Jag sov hos min mamma tills jag var tolv!! somnade i min säng och sen på natten gick jag över till henne. Jag var ett oroligt barn.. =(

2008-09-18 @ 21:13:18
Postat av: linda

Leila: Ja jag kan tänka mej att du sov hos din mamma tills du var 12. Så typiskt Leila!!!

2008-09-19 @ 02:59:59
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Leila

haha

2008-09-19 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0