Haft tjejkväll med Cecilia Hultin och tack för Nuttis presenter!

Har nu jobbat måndag o tisdag natt och ikväll e jag leeeeedig! Så härligt att få sova hemma hos sina killar! Det är väldigt tungt på jobbet just nu. Känner mej helt slut faktiskt. Både fysiskt och psykiskt. Vissa avd är lugna men på en del är det helt galet..Men nu jobbar jag inte förrän på fredag. Imorgon kommer moffa och Anita hit fr Kalmar. Moffa fyller år på påskdagen och Nutti dagen defter så vi ska fira dem. Ska bli kul!

Nutti hade påskfirande på dagis med påsklunch och pyssel. Han vägrade klä ut sej till påskkärring. Hade tagit med lite saker till  dagis men icke sa nicke:)

Ikväll har min söta fina Cecilia Hultin varit här (TACK SÖTA FINA DU FÖR KLÄDERNA SOM ALEXANDER FICK I 2-ÅRSPRESENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Vi åt middag, lekte med Nutti och sen när pappa S kom hem så tog han Nutti så jag o Cecilia fick lite tjejkväll. Hon reser till Tanzania, Afrika, på måndag och stannar där i 2 månader. Hon ska jobba som volontärarbetare på ett barnhem där och "informera" barnen om bland annat tandvård då hon är tandhygienist. Det är 2:a gången hon är där. Hon var där förra sommaren också. Finns inlägg ang det längre bak i min blogg. Beundrar henne nåt enormt!!!!!!! Jag hade gjort ett halsband till henne med namnbrickor som jag stansat in T och C och så hade jag satt på en berlock i form av ett hjärta. Hon blev så glad så. Ville verkligen ge henne det för hon är en så fin vän. En av de allra allra allra bästa! T'änkte att hon kan ha halsbandet när hon åker till Afrika  så har hon sin T med sej hela tiden:)

Nu ska jag lägga mej o soffan o ta det lugnt. Har lite huvudvärk som inte vill ge med sej.
Hade ont i huvudet båda nätterna jag jobbade, grrrrr.

Ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi så A ville inte bli en påskkärring ?? Han ville så klart vara påskhare ;=)

Hoppas ni får en jätte bra påsk,vi åker till fjällen idag, A är redan uppe idalarna hos mormor&morfar så det är jätte tomt här hemma.

Du som är så duktig och fixig av dig kan du inte göra en ny tråd ;=)

Dax att göra mig klar jobbar 4 tim sen åker vi uppåt.

Kram Kram Camilla

2009-04-09 @ 07:12:08
Postat av: Jennie

Hej! Bara testar.. Ha det så bra o grattis! Liten 2 år, stora lilla killen ;-)

2009-04-11 @ 20:16:14
Postat av: Anonym

Nu får du fan ta å uppdatera. Alexander har ju fyllt år! Släng upp lite bilder!

2009-04-13 @ 20:27:23
Postat av: Ems/Leila/Mille/Whatever

orsakade det förra inlägget=)

2009-04-13 @ 20:28:22
Postat av: cecilia

alskade linda! ar pa ett internetcafe i en liten stad i tanzania, har jattelite tid pa mig och det blir ofta stromavbrott, men matse skriva till dig. STOR kram till dig och din fina familj, ses snart igen!

Puss puss Cecilia

2009-04-25 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0