Jenny på besök

Nu har Jenny varit hör och vi har haft det så mysigt så. Hon är en skön tjej som man kan skratta och prata med. Hon har lite tokiga sovvanor då hon ville ha frulle kl 12 medans jag åt lunch??? Jaja, vad ska man säga? Men du Jenny, tack för idag!

Ska snart hämta lilleman på dagis.

Har fått höra att mer bilder borde läggas in på min blogg...ska ske! Medger att jag kan vara dålig på det men nu ska jag skärpa mej

Njuter annars av våren som verkar komma smygandes. Soligt o utan snö..ME LIKE!

Funderar på att gå till lekparken med Nutti efter dagis så han får gunga lite eller om vi tar en fika på nåt cafe.
Har ingen lust att gå hem när det e så fiiint väder. Får se vilket humör han är på också såklart! Det avgör ju saken typ.

Ska ta en dusch nu och sen iväg,
love

Kommentarer
Postat av: Jenny

JA! Tack så för idag gumman, jag hade jättre trevligt o du e en störtskön tjej. har verkligen saknat dig o hoppas att det inte tar lika länge tills vi ses nigen nu,, massor med kramisar fråmn mig till dig,,



PUSS

2009-04-02 @ 21:51:18
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: svar till jenny

Det fåååår inte ta så lång tid tills nästa gång. jag kan komma till dej nästa gång om du vill det. Men har ju fan ingen bil så det tar ju evigheter!! Men kan ju göra dte för dej såklart!

Puss på dej pannkakan

2009-04-03 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0