sorry vänner för uppehållet, nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen..

Oj vart ska jag börja?? Jag kan börja med att säga att våren är helt underbar (förutom idag då det varit svinkallt). I påsk så var pappa och anita här fr Kalmar och hälsade på. Vi var inne i stan och kollade i affärer och fikade en dag och sen var vi här hemma och åt gott och hade det trevligt. Vi firade pappas 65-årsdag den 12 och han blev så glad för det han fick. Tårta blev det också:)

Jobbade annars i påsk och det var segt. Mycket att göra så vi har fått in en extra resurs. Jobbade med söta Jennifer och vi hade såklart kul ändå mitt i all röra. Det blir ett härligt klirr i kassan efter den helgen med tanke på att jag jobbar så många timmar varje jobbpass. Nice!

Har inte haft ork eller tid att blogga nu så därför har jag fått lite skällning från en viss person....sorry hjärtat, ska bli bättring för nu e jag L.Å.N.G.L.E.D.I.G.   ska njuta för fullt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0