helgen som gått

I lördags kom mamma på snabbvisit hit. Hon var uppe i Sthlm och hämtade kusin Lova som ska vara hos mamma och kjell i veckan. Hon sov då över hos oss natten till söndagen. Vi var på stan lite på lördagen och åt lunch med min lillebror och sen åkte vi hem hit och gustav åkte hem till sej. Mamma tog hand om Nutti hela tiden och nattade och gick upp med honom på morgonen. Mamsen fick sovmorgon som jag uppskattade väldigt mycket. Sen åkte mamma hem med Lova.

På kvällen var jag och Kiril bjudna till Emila (Leila) och Sonny på mat och vin. Jättemysigt och väldigt gott! Vi var där ett par tim och sen åkte jag hem till min man och slöade i soffan.

En mysig helg!

Här kommer en bild på mej och Emilia:

Leila, min finaste Leila


Kommentarer
Postat av: Alex' moster Leila

<3

2009-04-22 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0