Dag 8 i Epidemin

Dagen igår förflöt bra. Mamma fick sin 3e sovmorgon och det var så uppskattat. Sen gick jag o Nutti iväg en sväng o köpte glass o satte oss sen o njöt av glassen o tittade på bilarna som åkte förbi samtidigt som jag satt o sa: Grön bil, röd bil, blå bil osv....nutti tyckte det var kul o mysigt. Vi satt under ett träd nära varandra o bara vaaa. Sen traskade vi hemåt o nutti sprang omkring runt mej. Men han e så duktig o stannar när jag säger till. Han springer inte iväg så jag får jaga honom överallt, skööönt. När vi kom hem så åt vi pannkakor, men han var ju inte så hungrig med tanke på att han åt massa glass innan. Sen sov han middag och vi slappade i soffan. Sen åkte jag o träffade mina vänner Emilia och Kiril och vi gick till Rålis och satt där bland alla människor och njöt av solglimtarna. Vi hann sitta ca 2 tim och sen började det regna så vi traskade tillbaka. Ems och Kiril gick hem till Emilia och jag gick hem till mej. Innan köpte jag blöjor o välling. Jag fixade mat när jag kom hem och vi åt. Det blev en liten sen middag, så vi borstade tänderna o tvättade oss och sen la jag Alexander för natten. Gick bra förutom tandborstningen. Vi har varit lite dåliga med tandborstningen nu då han har haft blåsor i munnen. Kändes som att det var så onödigt då han hade ont i munnen. Så nu blev det vilda protester. Men det gick till slut, puh

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0