Lugn kväll

När jag hämtade en glad Nutti på dagis så lovade jag honom en glass och han sa till ALLA på dagis att han skulle äta glass och även hela vägen till glasskiosken fick minsann alla okända också veta :) Köpte en mjukglass till honom o han satt nöjt i vagnen och sen kom vi hem o fixade undan lite tvätt samt sofföverdraget som är en utmaning i sej. Men det gick bra. Sen badade jag Nutti och vi läste Bamse under täcket och hade det mysigt (och väldigt kvavt där under) Sen borstade vi gaddarna utan problem och sen var det sängen som gällde. Han var trött och la sej direkt. Somnade ifrån vällingen då jag tittade in efter en stund och då höll han ett krampaktigt grepåp om flaskan som fortf var orörd...lille tröttemannen...

Sen la jag mej i soffan o slöade och sen kom mannen min hem och vi fixade ordning sofföverdraget och nu ska vi kolla på CSI Miami. Ha det gutt! Det ska vi :)

Kommentarer
Postat av: johanna

kan jag tro va. Bara gottar er hela dagarna medan vi arbetande stackars småstadsfolk får slita häcken av oss till skillnad från er storstadswannabe. Faan lyft på fetarselt o gör ngt för samhället istället!

2009-06-22 @ 21:50:56
Postat av: Svar till Johanna

Johanna, vilken negativ attityd du har! Om du ska vara så där så kan du skita i o läsa min blogg. För då är du inte värd att läsa om mitt latteliv...fixa vattenslangen eller brunnen som läcker på bondgården istället för att klanka ner på mej

2009-06-22 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0