Slut på Epidemin...

Nu e det över och Nutti e på dagis, pigg som en lärka och han skuttade jämte vagnen när vi gick dit. Han blev dock ledsen när mamma skulle gå hem och skrek efter mej. Han har ju ändå varit hemma i 10 dagar och så helt plötsligt skulle han till dagis. Lille bubbis. Men det gick nog bra sen. Fröken tog honom o gick iväg o jag traskade hemåt med Helena som också lämnat sina killar samtidigt. Vi köpte coca cola på vägen hem o satte oss en stund i solen o pratade lite. Sen gick vi hem, var och sen till sitt. Jag har mest slappat hemma. Var smart nog som dammsög innan vi gick till dagis så att jag inte hade några måsten som väntade på mej när jag kommit hem. Jag har suttit o surfat på Facebook och läst lite bloggar samt pratat med min barndomsvän Johanna fr Nybro. Vi har känt varandra i 26 år!! Inte illa:)  Tittade lite på tv sen o softade i soffan. Snart e det dags att gå o hämta den lille igen. Oj va tiden går fort när man e själv hemma...Men det har varit bra både för mej o Nutti att vara ifrån varandra lite idag även om vi har myst en hel del när vi varit hemma de här dagarna. Snart e han ledig fr dagis hela sommaren då jag o pappa har sem som börjar 10 juli och slutar 10 aug och sen har jag tagit föräldraledigt ytterligare 1 vecka. SKÖNT! Men har fortf 1 jobbperiod kvar att plöja mej igenom...men det ska nog gå bra.
Tänkte lägga in en bild från igår men det funkar tydligen inte så det får fixas sen. Nu måste jag snart  kila iväg o hämta en liten prins.

PS!  Besök www.snostjarna.blogg.se
Hon har gjort min fina blogg så söt o somrig a´la 70-tal
Flirta med henne så hjälper hon er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0