Fika, Ryanair och mys med min Sebbe

Hej gott folk, jag har inte varit inne på ett par dagar nu men haft lite att fixa med. Idag efter dagis så bestämde jag o lillebror att ses i det nya köpcentret i Liljeholmen och ta en fika med Nutti o Lova. Det var jättefint och mycket trevligt. Vi gick sen lite i affärer och tittade. Gustav köpte lite kläder till Lova och jag handlade en bamsemössa till nutti. Det e full rulle när kusinerna är tillsammans:) De älskar verkligen varandra!

Sen åkte vi hem och väntade in pappa Sebbe. Alexander har börjat hosta väldigt och jag hoppas verkligen inte att det ska bli nåt av det. Han sov bra inatt men hostar på morgonen. Men jag känner mej trygg när mamma är här med honom. Jag stack sen iväg ut och tog t-banan till jobbet då jag måste skriva ut mina boardingkort. Vi har ingen skrivare och jag glömde be Sebbe skriva ut dem på jobbet idag. Kände mej lite stressad med dem då jag åker på torsdag. Vill ha allt klart och inte fixa såna saker i sista stund. Man ska ju numera checka in online och skriva ut sina boradingkort. Så är det på Ryanair. Men nu e jag hemma igen med mina boardinkort och jag kan slappna av..

Nu väntar lite mys med min darling innan det e dags att säga adjö till denna måndagen

Ska bättra mej på bildfronten:)


Kommentarer
Postat av: johanna

Så mysigt och åka iväg och umgås med vänner. Hoppas du får en superhärlig tid i London vännen. Miss you.

Puss o kram

2009-10-27 @ 08:47:35
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej Linda! Jag har sett bilderna på er lägenhet på hemnet, snygga! Men jag vill se er nya lya med ju! Fixa det =) puss

2009-10-29 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0