cykeltillbehör och bild på världens finaste unge!

Nu sitter jag här, proppmätt efter tacos. Funderar på om jag ska ta mej en powerwalk. Blev inget med det idag på morgonen som jag brukar. Vet dock inte om jag orkar ta mej ut...vi får se :) Klockan är ju redan 20.30 så jag hoppar nog.

Efter att jag hämtat Nutti på dagis så gick vi direkt hem och jag lagade mat och sen fort iväg och mötte pappa i Hornstull och sen därefter gick vi till cykelringen och köpte hjälmar till mej o lillen samt en barnsits + monteringsgrej till den så vi kan ha honom med oss på både längreo kortare turer i vår/sommar. Hittade även en fin varukorg till min cykel. Min hjälm blev blå och Nuttis röd. Bra inköp idag. En bra investering.

Nu sitter Sebbe och tittar på hockey och surfar lite på sin dator. Jag sitter här. Jäklar vad jag blev chokladsugen! Kan powerwalka ner till Konsum o handla godis :=)

Lägger in en fin bild som faster Hanna tog när han sov över där: Näähää nu funkade det inte...det var väl typiskt. Lägger in bilden när det inte strular :)

KRAM




Kommentarer
Postat av: Jenny

Gummislumms,, me is missing you a lott... När ska vi ses tro? kanske kan du ta o cykla hit nån dag? hihi Eller så kan juh jag köra över till dig.. hihi Saknar dig massor PUSS ♥

2010-04-02 @ 01:21:21
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0