förlåt!

Jag hann inte blogga idag, eller hann och hann, jag hade ingen större lust faktiskt :) Ja vad är det som har hänt sen sist då? :)

I helgen var farmor här och hälsade på. Vi hade kalas för den lille mannen. Det var såå lyckat och han fick en massa fina presenter. Farbror Gustav, Lova och Catharina samt farmor och vi då förstås var här. Jag hade gjort en fin tårta med spritsad ljusbrun grädde på marängbotten. vaniljkräm, sylt med mosade bär och en massa godis på. 3 ljus toppade det hela. Han blåste och var sååå gooo! Jag har fortf bilderna på min iphone. Har inte fört över dem än men kommer lägga in bilder från kalaset. Han vägrade sätta på sin fina kläderna (till mammas besvikelse). Jag älskar att klä honom i fina kläder och det enda han vill ha är mjukisbyxor och bomullströja. Säkerligen mjukt och skönt, mindre snyggt tyvärr :) Trodde det var tjejer som var kinkiga med kläder men där hade jag fel! Men hoppas det går över snart.

Jag har träffat Kiril en del också. Vi har hängt och druckit massa latte, promenerat osv. Otroligt skönt att ha sin vän på hemmaplan och inte hängandes i London.

Nu e jag långledig och njuter! Idag satt vi i Gamla Stan, jag o Kiril. Det samlas alltid folk vid kajen. Köpte en Pippifilm till Alexander på Åhléns och sen åkte jag o hämtade lille Nutten tidgare på dagis. Vi åkte o lekte med Lova och Gustav en stund innan vi åkte hem och lagade middag. Sen busade vi massor i sängen och gosade. Tack vår fina älskling för att du är vår son! Imorgon är det DIN dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0