GRATTIS ÄLSKADE CECILIA HULTIN O TOMAS TILL ERAN POJKE!

Igår kväll fick jag ett mms runt 21. Jag ser då en liten pojke med massa svart hår som ligger i mamma Cecilias famn och jag smälter direkt! Jag tittade på bilden och började gråta av lycka! Han är så fin, så perfekt! Så liten och alldeles underbar!!!! Cecilia och Tomas kommer bli de mest perfekta föräldrarna! Oh va jag är glad för deras skull! Längtar tills jag får komma på besök o se deras lilla underverk! Jag ska köpa grejer till både Cecilia och bebben. När jag fick min Alexander så fick jag otroligt fina saker av henne, bland annat Lundemyrprylar till Nutti och en pedagogfilt (fleecefilt med tvättrådslappar) som jag aldrig kommer göra mej av med. Nu är dte min tur att glädja den nyblivna mamman. Jag vet redan vad jag ska ge henne men eftersom hon läser min blogg så skriver jag det inte här. Fats nu så är hon nog inte på nätet när hon har en liten babynacke att snusa i :) Idén fick jag för väldigt länge sen så det är verkligen kärlek!

Jag vill säga att jag är så stolt över dej baby! Du är helt fantastisk och kommer bli världens bästa mamma ever!! Fatta alla gånger vi har suttit o pratat bebisar och graviditet över huvudtaget! Du var med mej under hela min graviditet och finns nu i Alexanders liv. Jag hoppas och vet att jag kommer få följa ert nya liv nu. Jag längtar så tills jag får se det lilla knytet. Och så er nya fina lägenhet! Så mycket nytt och mysigt! Jag längtar tills jag får träffa dej. Jag vill höra allt!! Älskade vännen, jag finns här när du är redo och när ni har landat. Denna tiden är helig, så då ska man inte störa de nyblivna föräldrarna. Jag skickade ett sms tillbaka igår till Tomas mobil men glömde skriva avsändare, så jag skickade ett till och sen ett till din mobil. Jag var så uppspelt! Kunde inte sova ordentligt inatt heller hihi.

Jag finns här baby, ta all tid o njut nu! Jag älskar dej gränslöst!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0