Grattis lilla pappa på din födelsedag!

Kikar in som hastigast på bloggen och vill bara berätta att jag kommer blogga om en liten stund. Nu på morgonen är det stressigt så nu när nutten dricker välling så passade jag på att informera er. Har inte varit inne här sen i tisdags, så jag ska försöka skriva ifatt lite

IDAG FYLLER MIN FINA PAPPA ÅR! Snart ska vi alla 3 ringa och sjunga för honom :) Då blir han glad! Har skickat en sak men vet ej om jag hann lägga det på lådan innan kl 13 igår när de tömde den. Var där prick 13 nämligen. Annars får han den imorgon :) Nu måste jag återgå till rutinerna här hemma, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0