vikt..bla bla...kläder..bla bla

Sorry för att jag inte bloggat på ett par dagar. Det har varit saker just nu som jag inte tänker blogga om alls. Vissa saker väljer jag bort att lägga ut här då jag inte har en aning om vilka som läser min blogg. Så många bloggläsare som jag inte har en aning om som jag ser när jag tittar på statistiken, så jag väljer att avstå. Men jag e såklart glad att ni läser det, men hoppas att ni ändå har förståelse för att vissa saker behåller jag för mej själv.

Det blir ett himla hopp här nu på ett par dagar och jag kommer garanterat att uppdatera när jag kommer hem igen. Just nu e jag inte hemma, så jag återkommer.

Lina: Svar på din kommentar i bloggen: ja jackan på bilderna från Medborgarplatsen är från Lindex om jag inte minns helt fel. Har inte jackan här just nu så jag kan kolla. Den e snygg och väldigt skön. Lite för kallt att ha den ännu men en perfa sommarjacka som passar till allt. Det var ett bra tag sen jag köpte den. Det var fortfarande vargavinter då hihi. Hade en nästan likadan jacka förra året men den e på tok för stor nu då jag faktiskt ha gått ner en HEL del (sådär, det var första gången som jag kommenterat det där med vikten på riktigt). Har valt att avstå från det då man inte vet om man kan hålla den vikten sen, men jag har ändå varit väldigt flitig. Vi får se hur det går i sommar haha. Men gick ju upp 28 kg när jag väntade min lille Nutti. Och då ska ni komma ihåg att han kom 1 månad för tidigt:) Mycket prinsesstårtor och annat skit som slank ner. Gjorde inget för att gå ner efter att han kommit men nu har jag gått ner massa kg iallafall sen i mitten på september. Känner mej nöjd med strl 34 som jag hade innan. Kul att köpa kläder, nya mindre plagg :)

Ohh köpte en jättefin klänning i aprokos med sidenband som satt fast runt om hela klänningen. Vet inte vilket tyg dte var men lite tyll typ. Eller? Tyll är väl sånt där vitt med spets? Hmm för då är dte inte tyll...jaja ni kan få se en bild så småningom.

PS! Jag har själv valt att inte lägga ut så mycket bilder på Alexander, Sebbe vill inte att jag lägger ut bilder på honom själv så därför är det väldans sparsamt med sådana. Frågar alltid om lov innan. Så nu vet ni varför. Det handlar alltså inte om att de är mindre viktiga i mitt liv än mej själv och mina vänner som slinker med på bilder hit o dit. Snarare tvärtom, min familj är mitt allt och jag respekterar deras vilja!
Nu ska jag inte tjata sönder ämnet så jag går o lägger mej, återkommer inom kort, seey ya!
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0