Aoocchh that gotta hurt!

Har tagit det supercoolt idag. Känt mej ganska låg och frusen. Åt ägg igår och kände av magsmärtor som jag gör när jag ätit avokado??!!! Vet ju att ägg e fett, såsom avokado, men har inte reagerat nämnvärt påd et innan. Men så var det ju o och för sej med avokado också. Kunde äta dte utan problem men sen blev det tokigt. Jaja, kanske får skippa det också för sån där smärta i gallan vill jag ju inte ha! Sov hela eftermiddagen. Men började dagen med en powerwalk på 1,5 timme och jag blev helt slut, kanske borde tagit dte lugn o skippat promenaden. Åt lunch och sov, hämtade Nutti och sen träffade vi faster Hanna. Sen kom Sebbe hem o vi åt tacos. Det var mysigt. Sen somnade Alexander och nu ska jag o Sebbe titta på lite Play TV. En lugn dag med andra ord och det kan vara skönt! Hoppas ni får en härlig helg och att solen kommer kika fram, även om prognosen såg dyster ut på min Iphone när jag kollade sist..men det kan ju vända! Hoppas hoppas! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0