weekend with my friend

Sebbe och Alexander har varit i Kalmar på 60-årskalas i helgen. Maggie firade sin födelsedag i fredags. De kommer hem idag:) SAKNAR!. Jag hängde med Kiril i fredags när jag sovit vaknade sent, då jag gick av mitt arbetspass. Vi spelade musik o drack vin och hade så kul som vi alltid brukar ha :)x antal bilder togs såklart:) tack vännen! På lördagen (igår) så gick vi o köpte sushi och sen var vi i Liljeholmen. Köpte hallon och coca cola och satt vid Trekanten och rökte.

Det har varit en kul helg. Snart kommer mina killar hem och jag tänkte ha lite qualitytime med min lille älskling så pappa får lite egentid. Ska åka och köpa skalbyxor till Nutti och tar honom med mej. När Alexander somnat så ska jag o Sebbe mysa. Jag har lagat mat till min darling, han är nog hungrig när han kommer hem. Det var visst nåt med tåget så de skulle åka buss från Linköping till Sthlm. Så typiskt SJ! Jag ska iallafall åka o möta dem på centralen, mina sötnosar! Hoppas Nutti behåller humöret för det kan vara ganska så segt att sitta på en buss med en 3-åring som är på dåligt humör!

I veckan är jag långledig och det är skönt! Jag har fixat lite på balkongen också. Lagt på dynorna, röd/vitrutig duk och en blomma på bordet. Finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0