CYBERSPACE

Jag har tänkt på en sak och det är beroende av att surfa. Jag har ett enormt beroende att sitta vid datorn och går det för lång tid mellan gångerna så känns det som man missar ALLT typ..Inte så att jah blir galen av att vara bortrest en helg eller så men när vi flyttade och inte hade tillgång till Internet förrän vi anmält bredband till vår nya lägenhet så höll jag på att gå sönder (sjukt, jag vet!!). Det första man gör på dagen (förutom att ta hand om Alexander) är att sätta på datorn och det sista man gör innan man lägger sej är att stänga av datorn. Och så är man givetvis där lite under dagen när tillfälle ges. Ja jag säger då det:))))

Nu ska jag surfa vidare, hej då från värsta datortönten Linda

Kommentarer
Postat av: Jonathan´s mamma

Tjingeling Posh!! =)
Nu vet du vem jag e va hahahahah =)
Jag kan bara hålla med dig jag e NÄSTAN likadan!!! Men ja jag slåt inte på datorn det första jag gör men jag tar ALLTID några turer ut på nätet under dagen...
Puss min Vän!

2007-11-09 @ 20:08:32
Postat av: LullanK Kristine med Linusplutten!

Datornörd jag med! :-)
Träffade t o m Peter på nätet så då förstår du hur illa det är. Eller varit kanske man ska säga för jag kan ju inte påstå att jag spenderar lika mkt tid här nu som förr. Men så fort jag kan! :-)
Fin buggan var!
Ha en toppenhelg nu med din cola framför idol! Kör samma här men med julmust dock! :-)
Kramar

2007-11-09 @ 20:35:44
Postat av: camilla

Helt datanörd är jag inte men det är mycket man kan göra på nätet.
Nu ska jag se idol igen,må så gott!!
Mysig Helg!!
Kramis Camilla

2007-11-09 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0