Luciavaka med underbara vänner!

Jag vill bara säga en sak: NOTERA KLOCKSLAGET JAG BLOGGAR:=)

Har just kommit hem från en fest hemma hos min underbara vän Emilia och hennes kille Mike i Solna. Det var jättekul. Emilia var utklädd till julgran(!). Jag var dock inte alls utklädd men hon var dte för oss båda kan jag säga. Jag kände mej fin i svart/vitprickig kjol som börjar under bysten och sen är den vidare nertill. Hade en vit kortärmad spetsskjorta under, svarta strumpbyxor och plattat hår med sotiga ögon och knallröda naglar. Jag kände mej snygg och det var en härlig känsla. Min söta vän Kiril var också med såklart för det var genom honom jag träffade Emilia. Vi var jättemånga på festen och det var luciatema med pepparkakor, glögg o pynt. Jag hade köpt en vinare som jag njöt av. HIHI är det många stavfel så skyller jag på att det är ovanligt för mamma Linda att vara ute på galej såhär. Nu e man ju lite lullig så jag ska nog borsta tänderna och krypa ner hos mina grabbs. Imon bär det av till Linköping då vi ska ha julspyssel med sebbes brorsa Simon, hans tjej Sanna och farmor Gudrun. Ska bli helmysigt! Jag bloggar mer på söndag om tid/ork finns.

PS! Idag när jag skulle hämta nutti på dagis så sa dom att dom ringt efter mej på min mobil då de trodde han hade magsjukan. Jag sa att jag alltid har telefonen på ifall det är nåt, även när jag sover efter att ha jobbat natt så har jag den på. Men jag hade inga missade samtal och de sa att de pratat in på min telefonsvarare men inget där heller. Mycket lustigt! Kanske var nån annan mamma som fick det samtalet. Men han var ändå ok men nu går magsjukan på dagis och en annan på hans avd fick gå hem tidigare idag...hoppas det inte blir nåt mer, för annars blir det till att stanna hemma från Linköping.


PS! JAG UPSKATTAR ALLA ER SOM LÄSER MIN BLOGG. HÄRLIGT ATT VETA ATT NI TYCKER DET E KUL ATT LÄSA OM OSS OCH LILLA ALEXANDERS LIV...NI SKA VETA ATT JAG LÄSER ERA BLOGGAR OCKSÅ OCH FÖRSÖKER SKRIVA KOMMENTARER OCKSÅ, ÄVEN ATT JAG IBLAND GLÖMMER DET...MEN NI ÄR VIKTIGA FÖR MEJ SKA NI VETA!!
PUSSAR O KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Leila

Hej fina!! hoppas vi kan ses på måndag som vi sa.. har en liten julaklapp till dig.. och krille=)

Love you!

E.

2008-12-13 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0