En vanlig måndag

Inatt e jag ledig. Kom hem ca 08.15 då jag hängde med o lämnade nutti på dagis tillsammmans med pappa sebbe. Tog en skön dusch och borstade tänderna när jag kom hem. Sov från ca 9.30 och gick upp 14.30 då larmet ringde. Gick upp o åt lite kräm o mjölk och sen hämtade jag Alexander fr dagis. En tim tidigare hämtade jag honom för jag saknade honom så eftersom jag typ jobbat o sovit hela helgen och inte hunnit träffa honom så mkt som jag velat. Men nu e jag ledig i 2 nätter och sen jobbar jag ons och tors och sen e man ledig i 10 nätter i rad!!!! NICE!!!!

Imorgon ska nutti bara vara på dagis i ca 2 tim o 40 min. Sen ska han få hänga med mamsen:=)

Nu e det matdags, kycklig som jag stekt o lagt i ugnssäker form o blandat i creme fraishe med tomat o basilikasmak, champinjoner och en skvätt grädde. Sen toppar jag med parmesan, ÄLSKAR PARMESAN! Annars hatar jag ost, precis lika mycket som min älskade o saknade morfar hatade ost hihi. Han påverkade mej:)

Kram på er bloggläsare


Kommentarer
Postat av: camilla

Låter gott det där, måste pröva det nåndag, vi kör ju me matsedel nu funkar hur bra som helst,tror även det blir billigare ilängden oxå.

Va tror du om en lunch nästa vecka??Fredag skulle det funka??

Ha nu en mysig dag!!

Kramis Camilla

2008-09-16 @ 10:32:45
URL: http://famjonssonjanzon.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh ´var mysigt ni har det.. Jag blir så avundsjuk! Vill också vara mamma. När ska ni gifta er=) haha jag vill gå på bröllop, fixa möhippa å sånt!



Tänkte på det när jag såg bilden på Alexander och Sebbe, vad lik Sebbe han är!

Hur går det med modellgrejen? Väntar på genombrottet=)



KRAM Ems

2008-09-17 @ 12:08:32
URL: http://emilia-bergh.blogspot.com
Postat av: lindha

Emilia stockholm är toooooomt utan dej ska du veta:)Puss

2008-09-18 @ 03:00:15
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0