Tråkigt när vänner inte hör av sej..

Jag tycker verkligen att det e trist att en del vänner, läs EN DEL, inte alla, som inte hör av sej..visst man har mycket att göra med allt men tar det verkligen så lång tid att bara slå en signal eller skicka ett sms?? Visst vänner vet att man alltid har varandra oavsett om det tar tid innan man hörs av osv, men samtidigt så tycker jag att det e trist (talar från mitt hjärta nu) Känns som att det ofta bara är JAG som ringer eller hör av mej de gånger man pratas vid...men sen finns det lysande exempel på vänner sm hör av sej trots att de bor långt borta i Kalifornien, USA med allt vad tidsskillnad och vardagsstress innebär..Hanna Jung, det är DEJ jag menar. Fan alltså, vi bor så långt borta men ändå hörs vi av mer än vänner som bor i samma land....antar att det handlar om prioriteringar om jag ska vara ärlig. Jag har också mycket att göra varje dag och ibland vet jag inte på vilket ben jag ska stå på för att få allt att gå ihop...jag menar bara att ett sms tar inte tid...eller bara ett kort samtal från nån som undrar hur allt är osv....

Kommentarer
Postat av: johanna

oj vad jag känner mig träffad:(

är så dålig på o ringa då jag har häcken full men visst handlar det lite om prioteringar. Får nog ta o skärpa mig lite=)

Kram

2008-09-24 @ 17:56:08
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: linda

Johanna: Det var inte dej jag syftade på. Du hör av dej på msn och skriver ofta kommentarer i min blogg och vi hade mycket kontakt i sommar också...puss

2008-09-24 @ 19:27:59
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Leila

tjo! jag känner mig inte träffad. Men jag kan baka åt dig i helgen om du vill=)

Snart i sthlm! KRAM

2008-09-25 @ 23:16:58
Postat av: linda

Leila: Haha du e så sköööön!!! Fika i helgen? PUSS

2008-09-26 @ 00:32:39
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Leila

anytime honey.

jag är i sthlm till onsdag. puss! =)

2008-09-29 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0