jobbadags

Ja så här snabbt försvann min långledighet...det går fort fort fort!! Nu jobbar jag inatt och imorgon och sen är jag ledig fram till helgen då jag jobbar fr-sö och sen veckan därpå går jag på on och to och sen e jag låååångledig igen haha..man får tänka framåt.

Igår hade lilla familjen picknick med faster Hanna vid Liljeholmen. Det var suuupermysigt och relativt varmt ute. Massor med folk satt där vid vattnet. Vi åt potatissallad, olika sorters skinka och salami, frukt och dricka samt lite gottegodis. Sen åkte vi hem och Hanna åkte hem till sej.

Förra vrckan var kusin Lova hos farmor och Kjell medans Gustav jobbar kväll och Jonna är i New York. Jonna kommer väl hem nån dag den här veckan tror jag. Hoppas hon haft det trevligt. Hur kan man inte ha det när man befinner sej i världens coolaste land?!! Jag älskar USA. Vill gärna dit snart igen.

Well well, nu kom Maria till mej. Ska snacka med henne lite. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jonna

Halloj! Japp, så var hon hemma igen. Jag hade det nice i New York, men jag älskar verkligen inte USA. Kan säga att det inte var min grej. Dumma, översociala (dvs falska) amerikanare som bara tänker på pengar. Man tror att de är vänliga men de vill bara ha en dollar för sin hjälp. Usch. Men utan folket hade jag nog gillat NY! :) Älskade Central Park, som en oas av tystnad i en stad som väsnas alltför mycket för min smak. Finns lite bilder på bilddagboken, checka! Kram!

2009-05-03 @ 21:03:20
URL: http://jonnahamnstrom.bilddagboken.se
Postat av: svar till jonna

oj då, jag skulle gärna bo i USA hihi

Ska checka din bilddagbok:=) Puss

2009-05-04 @ 05:00:08
Postat av: johanna

Hej vännen, saknar nya inlägg hos dig nu. Hoppas allt ät bra med er. KRam /Johanna

2009-05-07 @ 11:53:55
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej Linda! Förstår på din text att du jobbar inatt, så det e nog inte värt att ringa.. men vi får ta ett telefonsnack i helgen tycker jag! Simon har övergett mig för helgtjänst så det blir en ensam helg! =( puss på dig

2009-05-07 @ 22:17:25
Postat av: sanna

fasan va svårt det blivit att skriva inlägg till dig.. nu måste man ju fylla i en kod innan det läggs ut. Skrev ett långt och smakfullt inlägg men misslyckades på koden så nu får vi se om det här läggs ut.. Vi får prata telefon i helgen! den tekniken förstår jag mig på! pussogull

2009-05-07 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0