ska ut i solen med min lille gosse

snart ska haf hämta lillen på dagis och vi ska bege oss till parken där alla de andra barnen är och vi ska grilla. Jättemysigt! Jag ska fota så det kommer bilder sen. Solen är värmande idag och det är fredag!!! Nice! Ikväll ska vi ha myskväll när pappa kommer hem fr jobbet. Härligt med mysfredagar:)

Ska bara åka och storhandla med Helena och sen hämtning på dagis. jag har städat hela lägenheten idag så nu är det finfint! Älskar nystädat hem. Har även fått ett lånelöfte så nu ska vi leta lägenhet. Behöver större!!! men aj va dyrt det är i Stockholm med lägenhet. Men skulle aldrig tänka mej att flytta från storstan så det e bara att betala och se glad ut:)

Ska hoppa in i duschen nu och sen iväg, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Willes mamma

Oj vad spännande att läsa om lägenhetköp... Hoppas ni hamnar närmare oss. Skulle inte klaga alls.....

Ska vi komma över imorgon?

kram

2009-04-24 @ 17:52:29
Postat av: camilla

leta här ute i orminge, lovar att ni skulle trivas som fisken å så kan lillprinsen börja hos A dagmamma ;=)

trevlig kväll på er!

Kramis Kramis

2009-04-24 @ 19:22:37
Postat av: kultis och bella

tror att det blir i närheten av där vi bor nu..trivs bra här men kul att vi e så populära:))))

2009-04-25 @ 00:05:33
Postat av: Pärlan

Neeeeeejjjjjj... Bostäder är SÅÅÅ mycket billigare här i Norrland så sök er hit...=) Jag och Jonathan LOVAR att ta hand om er och ger er naturligtvis SIGHTSEEING =) KRAAAAAAAM

2009-05-01 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0