VÄRLDENS FINASTE ALEXANDER 2 ÅR!!!!

Tänk att det har gått 2 år sedan jag låg o krystade fram vår lille pojke efter 37 tim onda värkar!!!! Vart har tiden tagit vägen?? 2 år sedan jag utförde mitt allra livs viktigaste, mest undebara och tuffaste utmaning någonsin...Så mycket har hänt och vår lille gosse har utvecklats från bebis till en fin och ordentligt pojke som är mammas och pappas ögonsten...(såklart hihi)

Vi hade gäster här på kalaset och det var så trevligt. Vi hade mat och dryck samt en hemmagjord tårta så mamsen försökt sej på. Gillar när det är hemmagjort och inte så konstlat med Spindelmannentårtor eller andra figurer som man beställer...Men är man duktig och fixat såna tårtor så ska ni ha cred för det såklart fniss). Vill ju inte stöta mej med alla händiga girls..

Alexander fick massor med fina saker, bla Presentkort på POP, pengar, leksaker, kläder, Conversskor (svarta), gummistövlar från Eleraff mm mm

Här kommer lite bilder fr kalaset:


mammas hemmagjorda tårta (ej nån kung i köket)


sötnosen


musigt



mamma, pappa, barn     (jag ser verkligen gravid ut men det e jag inte!)

Bilder på morfar/farfar med barnbarnen i påskas:





Bada med morfar e kul!

Kommentarer
Postat av: Moster skriver.

Aww! vad fint! Och din tårta var superfin! Man kan ju nästan tro att det är du som e Leila=)=) PUSS

2009-04-18 @ 21:51:48
Postat av: svar till leila

tack babe, du e så fin!!!

2009-04-19 @ 01:06:10
Postat av: Pärlan

Hej Pinglan! Tråkigt att vi inte kunde uppvakta Nutti på hans 2års dag.... =( Hade vi varit i Stora Staden hade vi varit där! Saknar Dig!!



Kram Kram

2009-04-19 @ 19:31:45
Postat av: camilla

håller me vart har tiden tagit vägen...2ÅR :=)



Han e så söt eran lillprins!



Ha nu en jätte bra långledighet!



Kramis Camilla

2009-04-19 @ 21:16:58
Postat av: sanna

Det var en bra fest! Har sasha tröttnat på vår present än? Puss

2009-04-20 @ 13:19:18
Postat av: Linda och Siri!

Grattis i efterskott stora killen! kram från oss

2009-04-21 @ 07:38:11
URL: http://littleflames.babyblogg.se
Postat av: Jempan

Gumms vilken otroligt fin tårta,, jag e som du har ÄLSKAR hemma fixat o din tårta ser otroligt GOD ut,,

När kan jag komma o våldgästa dig igen då???

Massa kärlek o grattis till lillen från oss,, PUSS

2009-04-21 @ 12:00:38
URL: http://eamp.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilken fin bild på Peder, Lova och Alexander! :)

2009-05-03 @ 21:07:28
URL: http://jonnahamnstrom.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0