Dag 2 forts fr förra inlägget

Eftermiddagen löpte på och vi har lekt o haft oss. Jag smorde in Nutti i potatismjöl men han blev vansinnig såg jätteförvånad ut o tittade på mej med förundran...vad sjutton gör mamma????? Sen fick han Tavegyl vilket gjorde honom trött o retlig, men vi fixade eftermiddagen utan större problem. Sen kom pappa hem fr jobbet och vi åt korv stroganoff o sallad. Alexander blev så extas så han kunde inte äta när pappa kommit hem. Det var bara pappa för hela slanten...han var dock pigg när han skulle sova o låg i sängen o pratade för sej själv. Jag tog ut honom o förklarade att han kan ligga i soffan men att vi inte ska leka mer ikväll eller vara uppe o springa, bara ligga still i soffan, annars skulle han få gå tillbaka till sängen igen....Tro inte att han skulle blivit uppburen fr sängen om det inte vore för att han är sjuk...när nutti e sjuk så har vi många undantag i vår lilla familj...

Nu ska jag kika in en sväng på Facebook och sen slänga mej i soffan hos mina killar och mysa lite. Den lille mannen e fortf vaken och ligger hos pappa i soffan med nussen o tutten, samt hans lilla minitcäke o minikudde...'FINAST*

SOV GOTT o GLÖM INTE TA HAND OM ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0