Dag 3 i Epidemin

Natten har varit ganska bra här hemma hos lilla familjen. Alexander vaknade på efternatten o var jätteledsen o ropade efter pappa som sov i soffan i vardagsrummet (går inte att sova 3 st i sängen när Nutti e sjuk). Han var verkligen jätteledsen, men somnade om efter mycket om och men. Sen sov han oroligt fram till 06.30 då vi gick upp o gjorde välling. Nu tittar vi lite på tv och tar det lugnt. Tror att han är lite rastlös den lille mannen. Vädret är bättre idag och solen skiner. Man blir genast lite piggare då. Alexanders prickar kliar och så men han fixar det ganska bra ändå tycker jag. Just nu leker han med sin lilla sulky o drar sin nusse o tutte i leksaksvagnen...Sötnosen.. Idag har han fler prickar som blossat upp men några gamla har börjat torka så smått. Han även i hårbotten och inne i munnen, på magen, ryggen, dock inte många alls på benen och ansiktet. Vår lille kämpe! Mne det finns ju de som har dte värre, mycket värre och jag tycker så synd om dem!! Vi har ganska lindrigt ändå måste jag säga...Skönt att få det överstökat nu innan semestern och för all framtid också för den delen..

Forts följer senare under dagen..


Kommentarer
Postat av: sanna

uschusch inte kul när det kliar! Sen saknar han väl mig med, så det blir dubbel smärta! =) jag saknar er! Snart ses vi! pussipuss

2009-06-16 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0