Glömde....samt varför skriver ingen kommentarer längre?? Jag ser ju statistiken så folk läser ju!!

Idag har jag o Helena varit och shoppat kläder. Det var meningen att vi skulle handla till OSS och inte till våra kidz, men ni kan ju gissa hur det slutade..Ja men visst, klart det blev en massa till barnen..Köpte x antal t-shirt, short och byxor samt strumpor till Alexander. Kikade på en soldräkt men hittade ingen som jag gillade. Var inne på POP och de ska ha 400 spänn för en! Shit i helvete. Men ja, han måste ju ha en men dte finns billigare på ex Lindex eller de andra stora kedjorna, så jag ska kika där för jag vill inte vänta för länge då de kommer gå åt som smör i solsken så fort det blir sommar och sol. Vi tog en snabb lunch också och sen fortsatte vi i affärerna. Jag köpte 3 st klänningar, ett rosa nagellack, strumpor mm mm. Men ska byta en av klänningarna som jag inte provade. Trodde jag kunde ha den men nix, det gick inte. Jag kanske inte förstod när jag stod där i affären och tittade på den. Kanske att jag borde tänkt på att jag inte kan ha en sån klänning...kanske väger jag inte 50 Kg längre...kanske har jag inte världens minsta rumpa....men ja den insikten är inte lätt att ta helt enkelt...men nu vet jag att jag ska gå tillbaka med den. JA HUR TÄNKTE JAG??!! Men de andra två klänningarna är riktigt nice!! Iklädd dem är jag en hot supermamma med kurvorna på de rätta ställena och tuttsen gör susen! HIHI ja lite självgod får man vara!

Ha en fin dag och jag lovar att blogga oftare nu...ha tålamod med bilderna, de kommer när jag orkar ta itu med problemen..

Och ni kära läsare, ta en titt på huvudrubriken va? HIHI , PUSS

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken mysig dag, å att shoppa det mår man bara bra av ;=)

Må nu så gott!!

Kram Camilla & Alvina

2009-06-11 @ 08:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0