Helena, Kiril o Maja TACK!

Vill bara säga tack till 3 fina vänner som förstår det som jag känner just nu....kan fortf inte fatta att det är sant, att M.J är borta...det är så overkligt och jag känner mej tom..varför hände det? Har läst allt jag kommit över, tidningar, internet mm. En del kanske undrar varför jag reagerar som jag gör och jag kan förklara (inte för att jag måste, men..). När jag växte upp så lyssnade jag mycket på hans musik. Jag tyckte att hans shower var något utöver det vanliga, de var helt klart bäst o han var en äkta entertainer...Så mycket talang och entusiasm hos en o samma person finns inte bara! Han är helt klart den mest starka o lysande stjärnan som någonsin kommer att finnas. Folk kommer att försöka sej på att eftersträva att bli lika stora eller större men det kommer aldrig att hända, ingen kommer någonsin att bli så legendarisk som M.J. Han är en ikon för en hel värld. Så mycket publicitet har aldrig förekommit när någon annan stjärna har avlidit...och kommer säkerligen inte inte att komma heller! Det är jag helt säker på...Han har fyllt mitt liv med sin musik och sin glädje i det han gjorde. Visst Madonna samt andra stora artister gillade jag också men de var inte ens i närheten. Jag var kanske inte hans största fan eller så att jag bokar en biljett till Los Angeles nu när dödsbudet kom. Men jag kan med ärlighet säga att han är den person som jag för alltid kommer att se som den största av dem alla. Han var inte bara stor, han var allra störst!
När man tittar på hans dansare i videorna så ser man skillanden på M.J:s rörelser och känslor än på dansarnas. Hans passion för musiken går inte att ta miste på. Det är så äkta det kan bli. Han blev ständigt i fokus för allehanda pedofilrykten och krav på olika skadestånd...Men jag, som själv är mamma kan ärligt säga att jag aldrig trodde på detta skitsnack ens för 1 sekund. Hade mitt barn blivit utsatt för något så horribelt så hade jag aldrig dragit tillbaka anklagelserna, spelar ingen roll om det handlar om 1 miljard kronor som betalades ut till oss. Jag hade aldrig gett mej! Så vad säger det om alltihopa? Jo, ren o skär girighet och att sätta dit en offentlig person för att tjäna pengar. Riktiga bedragare hela skiten! Blir också så förbannad på folk som inte ser till fakta utan bara skriker o gapar efter lösa osanna rykten. Tänk lite innan..Sånt gör mej så arg...och att han skulle gå på starka medicineringar...Fine, det gjorde han säkert, men vem skulle orka med att leva hans liv utan "hjälp". Jag är EMOT droger på alla sätt vis, men kan ändå förstå honom. När vi är ledsna för nån skitsak kanske vi vill gå o ut o supa oss fulla och bara glömma dte vi har på hjärtat för tillfället. Tänk er att inte ens kunna gå ut offentligt och glömma sina problem. Tänk att sitta instängd och inte kunna leva ett normalt liv. Att hela tiden vara rädd för att ens barn ska bli kidnappade. Att ha hela världen på sej redo att hugga kniven i ryggen på en...Nej, ta o tänk efter lite före innan ni gapar o skriker om saker ni inte har en aning om...Jag vet inte själv hur dte var att leva som M.J. Jag hade inte turen att få lära känna honom på ett personligt plan men jag kan visa min uppskattning o stötta samt hedra hans minne. Han har gett mej så mycket under min uppväxt, så nu är det min tur att ge nåt tillbaka. Har gått med i massor av grupper på Facebook samt att jag efter dödsbudet lyssnade på hans låtar på YouTube om och om igen och därför skriver jag även dessa inläggen på min blogg, för att hedra och tacka en stjärna som gått ur tiden men som alltid kommer att lysa lika starkt...han är en legend, en sann legend.
R.I.P

Helena, Kiril o Maja...ni ska ha tack som varit så fina! Ni stöttar o förstår och ger inga gliringar! Tack finaste raringar! E såå glad att jag kunnat prata med er utan att bli ifrågasatt och att ni har hört av er med telefonsamtal, sms och pratstunder nu när det varit jobbigt för mej...älskar er!

PS! Kiril, jag är glad att vi har hittat tillbaka där vi var innan. Bra att vi pratade ut. Fast jag kommer säkert bli arg o irriterad på dej 1000 mijoner gång igen hihi, men nu vet jag varför dte blev som det blev..kram på dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you to mama!

2009-06-28 @ 22:23:26
Postat av: Svar till Maja som skrev den första kommentaren

Baby, du måste skriva vem kommentaren e postad ifrån :)))) Nu vet jag ju att det bara är du som kallar mej Mama...puss darling. Sorry att jag inte kan ses imon o fika i stan...får ta det en annan dag. Tar för lång tid att dra in till stan o sen måste jag sova inför jobbarnatten. Åker nånstans lite närmare...puss

2009-06-28 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0