Nutti e så långhårig, bild finns

Idag har dte varit soligt soligt soligt!! Härligt. Nutti e på dagis och jag har fixat lite här hemma samt att jag var ute o sprang lite. Nu ligger jag i soffan o lyssnar till lugnet. Jag ska snart bege mej iväg o hämta lille killen. Han var så ledsen idag när jag lämnade honom och det gjorde ont ont ont i mammahjärtat...Det blir väl till att köpa en mjukglass som igår efter dagis. På sommaren får man äta hur mycket glass man vill tycker jag:) Nutti har nu fin frilla, lååångt i nacken som vi tänkte klippa av när han sover. Elakt? Jaaaa. Men vad ska vi göra? Lägger in en bild på hästsvansen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0