VAB samt Michael Jackson

Inatt jobbade jag första natten efter min långledighet. Gick bra men på morgonen så ringde Sebbe till min mobil o sa att Nutti e sjuk. Jaha, där rök den sömnen haha. Men jag ska inte jobba inatt för jag orkar inte att jobba en natt, sen vara vaken på dagen o sen jobba och sen vara vaken igen. För som det ser ut nu så kommer han att vara hemma imon också. Den lille fisen. Han är verkligen inte bra för han e jättehängig och varm. Han är väldigt varm i sej själv men nu rinner det om honom, lille bubbisen..Han vill knappt leka utan bara vara still o vara nära mamma. Nu ligger han o sover och jag undrar vad sjutton jag gör här då?? Borde inte jag också passa på att sova??!!! Men just nu går jag på högvarv. Är hur pigg som helst..Det straffar sej sen...jag lovar! Men nu snart så ska jag gå in o snusa den lille godingen i nacken..

Har läst på Aftonbladet att Michael Jacksons död är fejk för att han ska få vara ifred från all publicitet...Fick se en video från en helikoter där M.J ligger inlindad i ett vitt lakan. Sen helt plötsligt så vänder sej lakanet så det ser ut som M.J har vänt sej på sidan....mystiskt! Men jag hoppas såklart att han lever men det vågar man väl inte hoppas på..? Tror att många fans skulle bli arga om det visade sej vara sant...Läste också att 12 st fans hade begått självmord för de orkade inte med att förlora sin stora idol.... Michael hade INTE velat att det skulle bli så! Han var så mycket för fred och harmoni på jorden...Hoppas alla ungdomar tar sitt förnuft till fånga och hedrar sin stora idol genom att leva ett bra liv och att tänka på sina medmänniiskor...OM han lever, så önskar jag honom o hans familj allt gott och hoppas det får leva ifred.

Har träffat en vän på Facebook som heter Stella. Hon kontaktade mej via en fansida för fans till M.J.
Vi pratar väldigt mycket o stöttar varandra. Hon känner precis som jag...Skönt att ha nån mitt i allt detta.

Tänker väldigt mycket på M.J och får tårar i ögonen när jag pratar om honom...Och speciellt när jag hör hans musik. Har laddat ner låtar av honom till min mobil men orkar inte lyssna så mycket på dem just nu...det blir så ledsamt..
Det finns en länk på YouTube där man ser en helikopter hämta Michael från sjukhuset och sen åker iväg med honom i en vit bil medans kameran zoomar in bilden hela vägen till den försvinner in i en byggnad...och samtidigt spelas WE ARE THE WORLD. Jag döööör!!! Så orättvist!!!!

R.I.P
Du är inte stor, du är inte en av de större, du är STÖRST! Miss and love you..thank you!!

Kommentarer
Postat av: johanna

hur är det med lillprinsen nu? hur är det med dig vännen? Märker att du tar detta med MJ så hårt. Du vet att du kan ringa när du vill gumman. Nu ska jag slänga mig i soffan för ryggen värker ngt så kopiöst nu. Puss o kram vännen

2009-07-01 @ 19:04:07
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: svar till Johanna

hej gumman, Alexander e bra nu. Han e på dagis. Hade honom hemma en dag extar för säkerhets skull men nu e han på topp igen :) Jag själv mår ok, men ja dte har tagit hårt..förlorade en del av barndomen med M.J

Känns så himla overkligt allting..tack för att du bryr dej! Puss

2009-07-02 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0